Followers

Wednesday, November 30, 2011

Khas untuk yang mengikuti e-novel Kahwin Ganti :-)


Salam mesra buat semua yg mengikuti e-novel kahwin ganti 
 
Dah lama tak membebel di sini, asyik2 post entry baru je..hehehe..so arini kita rest ye…insyaAllah..next entry adalah esok……

Oh ye…berkenaan tajuk entry kali ini…kisahnya bermula begini….

Saya sebenarnya, teringin sangat0sangat nak tahu tentang pendapat anda semua mengenai e-novel ini. Bukan apa, takut juga buat cerita syok sendiri. Dah sampai bab 13 pun..masih syok sendiri..hehehe..so, bolehkan kalau anda semua tolong sya?

 Camana nak tolong? Senang saja....

Anda buat satu entry tentang novel ni di blog/ facebook anda. Cerita kan apa saja yang anda suka tentang novel ini. Jalan cerita ke..watak nya ke ...dan kenapa anda suka.Anda juga boleh ceritakan, apa yang anda ingin ubah dalam cerita ini kalau diberi peluang :-)

Senangkan? Ohhhh ye...jangan lupa link kan blog ini pada entry anda ye . jua...tinggalkan alamat link anda pada entry ini. Makanya senang sya nak gi melawat :-)

 Gaya-gaya cam dah pertandingan pulak dah ye?Hmmm...lebey kurang la. Tapi hadiahnya, idak le wang ringgit atau kereta...hehehehe


Okey...bg sesiapa yang sudi join dan memberi entry yang paling memberangsangkan dan menarik, anda akan terima dua hadiah


Pertama : Anda diberi peluang untuk memberi nama pada dua watak yang belum bernama. Lelaki dan perempuan. Nak letak nama anda..nama suami/tunang/boyfriend pun bleh...no hal.Jangan risau, wataknya ringan sahaja n baik :-)


Kedua : Anda diberi peluang memilih orang paling sesuai untuk wakili watak Luqman/Nuqman. Dah jadi fenomena sekarang, novel sure ada gambo ye dak? Bagi senang sikit nak 'feel' bila membaca..hehehe.Sebelum ni ada yang cadang ashraf muslim la, aaron aziz..mcm2...so bg yg menang, sya bg lesen anda untuk memilih. Jika mmg tepat, akan jadi ikon novel ni..hehehe..


Kriteria seorang Luqman/Nuqman : melayu, wajah lebih muda dari heroinnya ( anda tahu kan sape orgnye..hehehe). Muka sesuai untuk watak nakal dan juga dingin ( sbb Luqman sedikit nakal..Nuqman pendiam dan dingin).


Wahhhhh..panjangnya entry...okeylah...doa sya..adalah yang sudi join..kalo idak..heheeh..sya nak masuk bawah meja, sorok diam2 bawah tu...hahahaha...



Disclaimer : Pertandingan ini untuk suka-suka saja tau. Manalah tahu, ada rezeki e-novel ni dibukukan..mesti beshkan, nama anda ada didalamnya... :-)


Best regards,
Cik penulis-------sya.

9 comments:

Farah Hana said...
This comment has been removed by the author.
Farah Hana said...

http://blogfarasya.blogspot.com/2011/12/pendapat-saya-mengenai-kahwin-ganti.html

dunia biru said...

for me, dua pelako yang jadi penghias header tu memang sesuai sangat2. hehehe. memang minat dengan diorang berdua,

http://boundedbytime.blogspot.com/2011/12/novel-best.html

Anonymous said...

nak lagi....

Anonymous said...

like sngat sangat... best7XXX....

http://yuan-ehmmss.blogspot.com/2011/12/komen-tentang-kahwin-ganti.html

Anonymous said...

bila nak post bab 14?

Ciputchiapp said...

http://ciputchiapp.blogspot.com/2011/12/kawin-ganti.html

p/s : writer..bace tau komen sy..sy dah bg komen jujur dan ikhlas ni :)

sAyA said...

Akak writer cepatlah masukkan bab 14

~UlfAhsAkInAh~ said...

lambatnye askar2 kecik tdo..
da x sabar nk bace entri baru...

Jom borak!

 

******Ini nukilan hati aifa ***** Published @ 2014 by Ipietoon