Followers

Wednesday, May 16, 2012

Preview Bab 11 MSPA :-)



‘ Haa...Nadz..apa lagi. Kau jelaskan lah hal yang sebenar pada Tasneem pasal hal tempoh hari. Tentang kau dengan aku.”

‘ Aku tak ada apa yang nak dijelaskan," balas Syed Nadzhan..serius.

"okey fine. Kalau kau tak ada apa-apa nak jelaskan. Aku ada."

“ Penjelasan apa pula Ni Mir? Kau ni macam-macam lah!”.

“ Aku nak jelaskan, tentang soal aku dengan Tasneem.”

Sedutan jus oren Syed Nadzhan terhenti. Lambat-lambat dia angkat kepala.

“ Hmmm..apa dia. Cepat.Jelaskan.” balas Syed Nadzhan malas-malas.

“ Tasneem, abang sayangkan Tasneem...lebih dari sayang sorang abang pada adik. Dan Nadz, aku nak kau tahu yang aku betul-betul ikhlas sayangkan adik kau ni.”

~ Sedutan Meh, Sandar Pada aku ( MSPA) Bab 11..akan datang ~

9 comments:

Anonymous said...

huhu....cepat r post full entry. x sabor dah ni.

~nor...

Anonymous said...

+ samb sikit lg...
sure x tenang r idup SN lps ni. tulah lambat sgt bertindak, kang dh hampir dikebas org.
aifa, bakor hati SN cukup2 yer. hihi..

~nor..

NurAtiZa said...

Adoi cepat-cepat sambong dah tak sabar dah ni ....#^_^

Anonymous said...

nama lambat ik aifa update entry..ari2 kita buka blog ni...ni bagi sedutan2 lak,saja jer nak hangat kan ati kita..hehehe..cepat2 sikit kuar entry..x sbr sungguh2 dah ni...

Nur Atikah Mohamad said...

^^kak aifa update la cepat ckit bab 11..dah tak sabar nak baca..excited dh ni.hehe.mesti SN tak senang duduk tu.kesian dia.haha.mesti dia jealous nanti tu..x sabar nk tau reaksi SN dengan Tasneem..hehe :)

Eijan said...

Aifa cepat2 update full n3...x sbr nak tau....kalutnya SN bila tau Emir sukakan Tasneem

Anonymous said...

smbng lah pleasssssse. dah melopong dek penangan ayat si mir tu...biar si nadz gila bayang kejap hehehehe

hudapis said...

like like like...aduii...xsabar la nk tunggu..berdebar plak rasanyer..

Anonymous said...

Kak , x update full n3 lgi ke ? Urmm..
Mne lgi nk dpt buku ni ? Mungkin dh abis stock kan tahun leps ?

Jom borak!

 

******Ini nukilan hati aifa ***** Published @ 2014 by Ipietoon