Followers

Monday, May 7, 2012

Meh berkenalan dengan watak utama e-novel Meh, sandar pada aku!

Nama: Syed Nadzhan b. Syed Irham
Pekerjaan : Research Engineer
Umur : 30 tahun
Status : Masih bujang trang tang tang...biarpun dikejar tanpa henti oleh dua pupunya..Dr.Aleesya
Info :

Lelaki berpangkat Dr. PHD yang macam bagus. Lebih suka berkomunikasi dan hidup di dalam lingkungan kaum lelaki sahaja. Komited pada kerja tapi bermasalah hendak kerjasama dengan kaum perempuan. Pembersih, pengemas. Suka berjimat. Lebih suka hidup dalam dunia sendiri. Tak suka ambil tahu hal orang lain yang tidak berkaitan dengannya.

Nama : Afnan Tasneem bt.Adnan
Pekerjaan : Student
Umur : 22 tahun 11 bulan
Status : Hati sudah dimiliki...( Adam Naufal)
Info :

Pelajar praktikal di salah satu pusat penyelidikan. Ceria orangnya. Sangat jujur dan kadangkala lurus bendul tak bertempat. Kalau ada sesuatu yang tidak difahaminya, dia akan terus bertanya dan bertanya. Selamba , kadang-kadang tak faham bahasa.  Bukan kategori perempuan yang pengemas tapi suka mengemas.


4 comments:

Anonymous said...

Holorrrr x sabar tunggu novel ni. Huwaaaaaaaa

m said...

suka status afnan tu!!! hehehe. cpt sambung kak!

shajamuhamad said...

bila nuk smbung bab 10 or citer nie da dibuku kan? xsabar laaa nuk tahu citer lebih lanjut :)

Anonymous said...

dah sudah...mmg tak leh baca sorang kat ofis...dah kena cup mereng...apa2 pun bab ni best giler.terkenang masa kecik2 dulu ngan uncle2 yg msh bujang trang tang tang....sebijik-semacam hahahahahahahaha thks aifa for making my day brighter

Jom borak!

 

******Ini nukilan hati aifa ***** Published @ 2014 by Ipietoon