Followers

Wednesday, February 1, 2012

Status KG..cik Aifa menjawab....

bila bace tajuk entry..macam gaya tajuk rancangan tv pulak kan?hihihi....okey...entry ini di update bertujuan untuk menjelaskan beberapa perkara yang mungkin kawan2..kakak2 sume tak tahu n mungkin juga nak tahu tentang  KG :-)



Pertama : Tentang Cik Aifa ( saya le tu :-)   )

sya cuma part time menulis..suka2..bila ada idea..besa2 time mlm2 le idea mendatang...bekerja sepenuh masa (8-6 pm ). Malam pun kerjanya melayan kerenah puteri2 kesygn. makanya, saya minta maaf banyak2 seandainya comment anda saya tak balas..sama ada di fb atau blog.sejujurnya, comment2 anda semuanya saya baca dan amat2 sya hargai..kalo ikut hati, mmg nk reply...cumanye..mase untuk online sgt2 limited.kalau dpt online sejam tu..wahhhh..dah cukup gembira rase nak lompat2.jd maaf ye, kalau2 ada yg tersinggung.sumpah!!! saya tak sombong.... ( sambil angkat tgn cam nak baca rukunegara..hahaha)...tak caye? cerrr ajak jumpa memana, kita borak..confirm anda tak terlayan celoteh saya :-) tak caye lg? leh tanye my sis (Aina Eyna..sorry dik...jgn marah ye...kita kawan kan? :-) ) bagaimana dia tak terlayan celoteh saya..

Kedua : Tentang e-novel kahwin ganti

Alhamdulillah, e-novel kahwin ganti sudah hampir siap ceritanya.InsyaAllah, jika ada rezeki akan diterbitkan. Tapi bila? saya sendiri tak pasti. Apa pun, saya berharap dalam tahun ni juga memandangkan kita masih di awal tahun ye tak?Alhamdulillah, dengan sokongan anda semua yang sangat membantu dan menaikkan semangat saya untuk terus menulis, Kahwin ganti akhirnya disunting juga. Tapi, final decision / result masih belum ada. Sebabnya, manuskrip penuh masih ada pada saya dan masih edit2 lg dan belum dinilai sepenuhnya.

Manuskrip, memang totally berbeza dgn yang anda bace di blog ni atau di penulisan2u.ada banyak bab yang tiada dlm blog ni terutama di awal2 cerita yang mana tiada scene langsung yg menceritakan tentang sikap nuqman. awal2 lg anda kenal luqman kan?so dlm full manusrip, insyaAllah anda juga akan berkenalan dgn nuqman . jadi, entry2 di blog ni..emmm camane nak ckp ye...emmmm...kirenya, bab-babnya akan berbeza nanti.

 Harap-harap, KG lulus ujian dan berjaya diterbitkan.Amin!
 

Ketiga dan Terakhir : Entry KG di blog diberhentikan buat sementara

Diberhentikan?Sementara saja....hingga full manuskrip siap edit n aifa puas ati dgn storyline dari awalhingga akhir :-) tapi full entry hanya ada setakat Bab 21....yang selebihnya hanya akan ada sedikit sedutan...bab pun agak melompat-lompat sedikit. Full entry bagi bab 22 dan ke atas terpaksa dibekukan buat seketika sementara editing full manuskrip sedang dilakukan.


Okeylah ye..sekian bebelan dari cik aifa..tq sbb sudi dengar...tp nk comment pun boleh juga..sgt di alu- alukan.kalau ada sebarang kemusykilan..jgn segan2 untuk msg.comment di fb..insyaAllah..bila berpeluang akan dibalas....

terima kasih buat semua yang  kuat meyokong KG dari belakang...

sayang anda semua!!!

ikhlas,
aifa batrisya
2/2/12
12.55 am

4 comments:

Anonymous said...

semoga tercapai impian akak:-)=Say Hello

Anonymous said...

semoga tercapai impian akak:-)=Say Hello

Anonymous said...

xsabar rasanyer nk bc penghabisan cerite KG ni... anyway, Good Job Writer...xsabar nk beli novel u...

~huda1002

Anonymous said...

Bila agak2nya novel ni nak keluar. Dah tak sabar dah nak dptkan novel ni.

Jom borak!

 

******Ini nukilan hati aifa ***** Published @ 2014 by Ipietoon