Followers

Saturday, January 19, 2013

Terkini tentang MSPA

alhamdulillah.......
berkat sokongan kawan2 semua...
kisah Dr.Syed dan Anim....berjaya juga 'dilahirkan'.

akan berada di pesta buku 1 malaysia
30/1 -3/2
dan sya insyaAllah akan ada
disana pada 2/2...
dipasaran, mungkin mulai awal bulan 2 ini

jasa dan sokongan anda semua...tak terbalas dek saya....

dan...
doa saya hanya satu....
buat yang membaca kisah  mereka...
anda akan dapat 'sesuatu' darinya.

yang baik datang dari Allah...
segala kekurangan yg ada dalam karya ini datang
dari diri saya sendiri yang masih banyak perlu dipelajari...

salam sayang,
~aifa batrisya~

13 comments:

nurul farhanah said...

yeayyy.tak sabarnya nak tunggu bulan 2 =)

AidaArsat said...

Tahniah... akak nak beli novel dgn cik aifa bole... :)

lurunharima said...

Akhirnya..... tak sabar nak beli...

lurunharima said...

Akhirnya..... tak sabar nak beli...

Eijan said...

Tahniah, mmg x sabar nak dptkannya....blh juga jumpa aifa d PWTC nanti....

Wild Cherry said...

Pergh!!! santeknye kaver...
congrates kak aifa

cik sirrun said...

tak sabar!cover pun cantik..hehe :)

idA said...

tahniah..dik..at last..dah ada kat pasaran.. adik ambik order ke?

Aminah said...

Tahniah cik penulis, pasti akan jd koleksi kak sama mcm KG...

zainab said...

Tahniah Aifa:) saya tumpang gembira

juridah said...

Bestnya...x sabar dah ni..sebab dah lama tak dengar tentang perangai kerek si Dr tu

Fakhira Musa said...

saya dah beli masa pesta buku hari tuh. last friday saya beli and saya dah habis baca. hehe. comelnyaaa!! dari awal smpi akhir saya gelak guling2 tau!

Fakhira Musa said...

Saya dah beli novel Meh, Sandar Pada Aku, last friday dekat pesta buku. bestnyaaaa!!! comel sgt! tapi kan, saya cari jugak ayah meh sandar pada aku dlm novel tuh. Ada ke takde? ke saya yg tak perasan.

Jom borak!

 

******Ini nukilan hati aifa ***** Published @ 2014 by Ipietoon