Followers

Tuesday, July 3, 2012

Bab 16 MSPA - Teaser




"Baju ni mama yang hadiahkan dan suruh saya pakai. Saya pakai hanya untuk ambil hati dia saja. Tak ada niat nak menarik perhatian sesiapa.”

“ Niat tak menghalalkan cara Tasneem. Itu, cincin di jari itu. Dari jauh aku dah boleh nampak kilatnya. Bukan niat nak menunjuk juga ? ‘.

“ Cincin ni?Oh, cincin ni saya baru pakai tadi sebelum balik makan tadi. Abang Emir hadiahkan sempena hari jadi saya. Cantik kan? ”.

“ Tak cantik langsung!” balas Syed Nadzhan dengan wajah tegang.

Hahh Dr.Syed ni. Semuanya serba tak kena. Ini tak cantik, itu tak cantik. Apa, dia ingat muka dia tu cantik sangat?

p/s: full entry..insyaAllah esok@ lusa :-)

7 comments:

Tengku Anys said...

dr nazdhan tu jeles lettew..haha

p/s : xsabar menunggu :)

Anonymous said...

x sabonye.... bila la nazdhan nk luahkn isi hatinye kat tasneem.

hudapis said...

jgn lupe update tau... rindu kt dr syed ni....hehehe...

Farra Joe said...

Wuawuawua!!!
Nk tggu lma...

Anonymous said...

betul tu tg anys, dr syed jeles. terbakor rentung dh tu hati dia tu.
cik aifa, esok lah post full entry ey?(sambil buat muka comey..)

~nor..

Anonymous said...

sy sgt suka cerita2 di blog ni..tp blog ni sy tgk dh bersepah2 dah..jd x fhm dh walaupon blog ni sgt comel..plizz cik aifa tlng bgi teratur skit cerita ikut tajuk die..blh x?plzz... :)

islam law said...

cite ni dah xde smbungan ke dalam ni???
novel ni dah kuar ke??
xjumpa pn lagi kt kdai2..

Jom borak!

 

******Ini nukilan hati aifa ***** Published @ 2014 by Ipietoon